Incompany Sales Training
Bij Salescommunicatie begrijpen we dat succesvolle salesprofessionals niet alleen over de juiste mindset en motivatie moeten beschikken, maar ook over de juiste vaardigheden en tools om hun doelen te bereiken. Daarom ontwikkelen we trainingen die helemaal zijn afgestemd op de situatie van uw salesprofessionals.
De Salescommunicatie aanpak voor het ontwikkelen van een trainingsprogramma is gebaseerd op de volgende pijlers:
1. Gap analyse
We beginnen met een grondige analyse van de huidige vaardigheden en competenties van uw salesprofessionals. Op basis hiervan identificeren we de specifieke gebieden waar verbetering nodig is en stellen we doelgerichte ontwikkeldoelen op.
2. Maatwerktraining
Onze trainingen worden op maat gemaakt om aan de specifieke behoeften en doelstellingen van uw salesprofessionals te voldoen. We zorgen ervoor dat de inhoud en de leermethoden goed aansluiten bij hun dagelijkse praktijk, zodat de content voor hun relevant is.
3. Praktijkgerichte benadering
We geloven sterk in het leren door te doen. In de ontwikkelprogramma's gaan we niet drooogzwemmen, maar direct aan de slag met het verbeteren van de eigen verkooporganisatie. Op basis van een heldere strategie en bewezen modellen boeken we direct resultaat.
4. Coaching on the deal
Naast de training bieden we ook persoonlijke coaching aan waarbij we inzoomen op de eigen situatie en lopende deals. Hierbij bieden we ondersteuning om direct de output en sales prestaties te verbeteren.